петак, 5. јул 2013.

Omiljeno Jun/Jul

Omiljeno u junu/julu :))
Ovo su proizvodi koje sam ja najvise koristila u junu i koje trenutno koristim. :)

Krenucemo od Planet Spa maske za lice.
 Ona je definitivno jedan od mojih trenutno omiiljenih proizvoda iz Avona. Sadrzi kineski  zen sen, i veoma je drugacija od ostalih. Na licu se drzi 15-ak minuta a onda se skida tako sto je laganim pokretima odlepimo i povlacimo sa lca, ta masa koja se odlepi potseca na kesu. Posle nje lice izgleda besprekorno, glatko je i savrseno. Miris je takodje divan. Sme se upotrebljavati 2-3 puta nedeljno. Njena standardna cena je oko 600 dinara, ali je cesto na popustima. Ocena za nju od 1-5 je 5. :) Da li ste je vi koristili?



ClearSkin tretmanska maska sa salicilnom kiselinom 0,5% je maska koja sluzi za uklanjanje mitisera. Kada je nanesete na lice, plave je boje, ali cekamo da boja postane bela i tada je skidamo. Dosta je dobra, ali zahteva cesto koriscenje kako bi se efekat i zadrzao. A ja je bas toliko cesto i ne koristim. Mirise najvise na alkohol, tako da nema neki lep miris, ali je takvog sastava da i ne moze imati. Namenjena je tinejdzerima. Njena cena je 500 dinara, ali je i ona cesto na popustima, trenutno je u najnovijoj brosuri 380 dinara. 
Po mom misljenju, ocena za ovu masku od 1-5 je 4. Imate li vi iskustva sa njom? :)

Avon Care gel krema za lice sa krastavcem i zelenim cajem (100 ml) 
je hidratantna krema, veoma prijatnog mirisa. Lice je brzo upija jer je dosta vodenasta. Njena boja je svetlo zelenkasta. Dobra je za ove letnje dane. Koristim je svakodnevno. Cena joj je smesna, trenutno je 190 dinara i za te parice, ova krema je odliiicna!
Ocena od 1-5 je 5 :)



 Avon Care mleko za telo sa ehinaceom i uljem psenicnih klica  (200ml)
skoro je izaslo, pa sam ga uzela i probala, takodje je hidratantno, i prijatnog mirisa. Ne koristim ga svakodnevno ali sam za sada zadovoljna. Cena  mu je oko 280 dinara, st uopste nije mnogo za ovaj proizvod. Ocena od 1-5 je 4 :)

Solutions Freshest Pure tonik
koristim svakodnevno, ujutru i uvece. Otklanja ostatke sminke, cisti i revitalizuje lice. Divno mirise i hidrira. ja ga obicno stavljam posle maske kako bi otklonio sve ono sto voda ne moze odmah. Cena mu je 540 dinara a trenutno je 400. Ocena od 1-5 je 4+ :)


 Hidratantni sprej za osetljivu kozu SPF 15
proizvod koji je potreban svima u letnjim danima, jos ga nsiam isprobala, ali cu ovih dana imati priliku, pa cu pisati i o njemu. Jedinon sto sada znam je da prelepo mirise na kokos.  Cena mu je 1000 dinara, a trenutno je na popustu od 50% i 500 je dinara. Iskoristite priliku da ga narucite sada. :) Ocenu jos ne mogu da dam. :D

 

Svetlucavi losion za isticanje preplanulog tena (After Sun)

koristial sam i prosle a koristim ga i ove godine. Fenomenalan je. Mirise takodje na kokos. Ali p meni ima veliku manu, a to je previse sljokica koje ostaju na odeci i jedva se otklone posle tusiranja. Cena mu je 570 dinara a u najnoovijoj brosuri je 300 dinara. Ocena od 1-5 mu je 3+  :)


Daily Shine Supreme serum za sve tipove kose
veoma je efikasan proiyvod i nanosi se na vlaznu kosu. Uljane je konzistencije, a se ne sme nanositi u velikim kolicinama vec samo po 2,3 kapi. Traje dugo i daje kosi i krajevima zdraviji izgled, kao i sjaj. Uglavnom, cim mi je pri kraju, narucim novi, prezadovoljna sam. Cena mu je 670 dinara, ali je u najnovijoj brosuri 330 dinara. Ocena po mom misljenju  od 1-5 mu je 5 :)


Sprej za ksou Color Protection koji stiti od UV zraka (150ml)
dobar je za leto,  uvek je tu pored mene kada sa na Suncu, i po ceo dan ga prskam po kosi. Prelepo mirise i rekla bih da dosta stiti kosu. Cuva boju i sjaj. :D Cena mu je 480 dinara, ali je sada 350 din. Ocena od 1-5 mu je 5 :)


Moisture IQ tretman za kosu bez ispiranja
uzela sam ga u prosloj brosuri i zadovoljna sam zaista. Kosa mi je mnogo meksa i drugacija posle njega. Lepo mirise, i gelast je, belicaste boje. Polako je poceo da zamenjuje sve ostalle tretmane. A ja inace volim da probam svaki preparat za kosu, ali je ovaj jedan od boljih. Cena mu je 670 dinara, a trenutno je na popustu 540 din. Ocena od 1-5 mu je 4 :) 





Na prvoj fotografiji su i dva parfema, ali o omiljenim parfemima iz Avona, pisacu u nekom od sledecih postova. :)

Da li koristite neki d ovih proizvoda? Kako ste zadovoljni? :)



2 коментара:

  1. Dobri su ti svi proizvodi. Nisam zadovoljna Planet Spa maskom, jer mi je mnogo suvo lice posle nje.. Ali je ClearSkin maska mnogo dobra! :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, ja sam odusevljena maskom! :) Ali zavisi od lica, od samog tipa koze. Ne moze svakom tipu da odgovara. :*

      Избриши